pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 500 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788372466839
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Zakres tematyczny niniejszej publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień, wśród których dominuje problematyka inżynierii wiedzy i zarządzania komunikacją biznesową oraz technologii teleinformatycznych w innowacyjnych organizacjach, problemy bezpieczeństwa i etyki komunikacji elektronicznej, zagadnienia rozwoju organizacji wirtualnych i społeczności Web 2.0, Web Intelligence, problemy wielokulturowej komunikacji elektronicznej, zarządzania informacją i wiedzą.

E-book „Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Spis treści:

WSTĘP 9
Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH 11
Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH 30
Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ? 56
Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ 64
Małgorzata Dolińska: ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH INNOWACYJNYCH WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO 83
Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO ELEMENT KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH 93
Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA KOMPENSOWANIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA 110
Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ 121
Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE 134
Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 150
Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA 165
Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 172
Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI ORAZ WERYFIKACJI REGUŁ I PROCESÓW BIZNESOWYCH 182
Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE WYKORZYSTANIA GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI ORAZ TECHNIK MULTIMEDIALNYCH 208
Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW 227
Łukasz Łysik, Robert Kutera: MOBILNE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 243
Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ 257
Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE 267
Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU 286
Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH 296
Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TECHNOLOGII MOBILNYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE 317
Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA INFORMACJI W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ 335
Agnieszka Perzyńska: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII MARKI PRZEDSIĘBIORSTW 353
Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 371
Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0 389
Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W INNOWACYJNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 399
Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO ZWIĘKSZANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH 417
Bogdan Stefanowicz: CECHY WIEDZY 437
Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW 446
Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA KOMPOZYCJI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 464
Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I ELEMENTÓW ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH 478
INFORMACJE O AUTORACH 497