pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Ilość stron: 212 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788301199340
Data: 2025-02-04
59.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki uczenia organizacyjnego (zwłaszcza nieformalnego), jak i kulturowego aspektu procesów przekazywania wiedzy. (…) Monografia jest ciekawa i nietuzinkowa. (…) Jest to pozycja wartościowa naukowo, solidnie opracowana i wypełniająca istotną lukę w polskiej literaturze na temat zarządzania.

prof. dr hab. Dariusz Jemielniak

E-book „Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 59.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 7

1. Uczenie się jako przedmiot badań 17
1.1. Ewolucja i interdyscyplinarność pojęcia uczenia się i terminy pokrewne 17
1.2. Miejsce uczenia się w naukach o zarządzaniu – główne podejścia, nurty i koncepcje zarządzania a uczenie się 28
1.3. Uczenie się pracowników a nurt pozytywny zarządzania – prosperowanie 48

2. Uczenie się – podstawy teoretyczne 59
2.1. Klasyfikacja teorii dotyczących uczenia się 59
2.2. Uczenie się indywidualne a uczenie organizacyjne 68
2.3. Uczenie się jako proces społeczny 74
2.4. Motywacja, postawy i wartości a uczenie się 81

3. Uczenie się pracowników w dotychczasowych badaniach 89
3.1. Uczenie się w pracy – istota 89
3.2. Uczenie się pracowników a czynniki indywidualne 96
3.3. Uczenie się pracowników a czynniki kontekstu 101
3.4. Uczenie się pracowników a efekty dla jednostki i organizacji 106

4. Kontekst kulturowy organizacji, postrzeganie wymagań w pracy, uczenie się 113
4.1. Istota kontekstu kulturowego organizacji 113
4.2. Wymagania w pracy i ich postrzeganie 120
4.3. Kontekst mono- i wielokulturowy organizacji, wymagania, uczenie się pracowników – koncepcja badań własnych 124

5. Uczenie się w pracy w organizacjach mono- i wielokulturowych 135
5.1. Postrzeganie interakcji międzykulturowych – studia przypadków 135
5.2. Postrzeganie interakcji monokulturowych – studia przypadków 146
5.3. Postrzeganie wymagań i uczenie się w organizacjach mono- i wielokulturowych – wyniki badań ilościowych 160

Zakończenie 175
Załącznik. Procedura analizy jakościowej treści 185
Spis tabel i rysunków 189
Bibliografia 191