Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 269 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788323518716 |
Data: | 2025-02-03 |
Cena wydawcy: 16.70 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy – zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób, a jednocześnie dostosowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków.Człowiek może działać przedsiębiorczo na bardzo wielu obszarach […]. Oczywiście nie każdy z nas musi czy powinien działać na własny rachunek, w rozwiniętych gospodarkach własną działalność prowadzi około kilkunastu procent pracujących. […] przedsiębiorczość dotyczyć może zarówno organizacji biznesowych, jak i tworzenia nowych projektów tam, gdzie zysk nie jest pierwszym i podstawowym celem. Przedsiębiorczość definiujemy jako aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i realizowanie szans.
Z Wprowadzenia
E-book „Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój” - Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.