pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Twórcza strategia organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 224 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378751212
Data: 2025-02-04
31.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.

E-book „Twórcza strategia organizacji” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 31.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP 6

Rozdział 1. TEORETYCZNE PODSTAWY TWÓRCZEJ STRATEGII 11

1.1. Twórczość w zarządzaniu strategicznym 11
1.2. Istota twórczej strategii 26
1.3. Myślenie kategoriami sprzeczności w analizowaniu twórczej strategii 38
1.4. Twórcza strategia w kontekście szkół zarządzania strategicznego 45

Rozdział 2. CHARAKTERYSTYKA WYMIARÓW TWÓRCZEJ STRATEGII ORAZ ICH POWIĄZAŃ Z TWÓRCZOŚCIĄ I EFEKTYWNOŚCIĄ 58

2.1. Relacje między twórczością a wymiarami twórczej strategii 58
2.2. Od idei do realizacji: innowacyjność strategiczna 63
2.3. Między innowacją a rynkiem: strategiczna przedsiębiorczość 73
2.4. Strategiczne przywództwo 83
2.5. Strategiczny projekt organizacji twórczej 93
2.6. Twórcza strategia a efektywność organizacji 110

Rozdział 3. EMPIRYCZNE SPRAWDZENIE WYKORZYSTANIA PODEJŚCIA OPARTEGO NA TWÓRCZEJ STRATEGII 121

3.1. Metodyka postępowania badawczego 121
3.2. Wymiary twórczej strategii 132
3.3. Ocena poziomu natężenia wymiarów twórczej strategii 146
3.4. Zespalanie sprzeczności twórczej strategii 155
3.5. Twórcza strategia a efektywność 169
3.6. Model twórczej strategii 172

ZAKOŃCZENIE 181

ZAŁĄCZNIK. Kwestionariusz do badania twórczej strategii 189

BIBLIOGRAFIA 195

SPIS RYSUNKÓW 221

SPIS TABEL 223