pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 178 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788372467294
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 17.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: ocena programów i projektów publicznych, przedsiębiorczość władz samorządowych, ocena efektywności ekonomicznej budowy i eksploatacji małych zbiorników retencyjnych, czyste technologie węglowe – bariery i kierunki rozwoju, jak również obejmuje zmiany w zachowaniach nabywczych polskich gospodarstw domowych, eksplanacyjne badania konsumenckiego ryzyka techniką IDI czy też polskiego e-konsumenta i jego zachowań nabywczych. W artykułach ujęto ponadto zagadnienia związane z transformacją gospodarki centrum miasta poprzemysłowego na przykładzie zmian zachodzących w aglomeracji górnośląskiej, atrakcyjnością województwa śląskiego jako miejsca lokaty kapitału zagranicznego na tle pozostałych polskich regionów, strategią rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie, e-kartą jako instrumentem zarządzania transportem miejskim, kreatywnością kapitału ludzkiego jako podstawą działań transformujących organizację oraz edukacją etyczną w kontekście procesu gospodarowania.

„Studia Ekonomiczne” nr 89 – Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

E-book „Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Spis treści:

WSTĘP 7

Adam Drobniak: EWALUACJA, WYBÓR, MECHANIZMY ROZWOJU W PROGRAMACH ORAZ PROJEKTACH LOKALNYCH I REGIONALNYCH. DOŚWIADCZENIA Z PROJEKTÓW BADAWCZYCH WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ I MIĘDZYKATEDRALNEJ 9
Summary 18

Arkadiusz Halama: OCENA EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ BUDOWY I EKSPLOATACJI MAŁYCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH 21
Summary 29

Magdalena Jaciow: TRADYCYJNIE CZY PRZEZ INTERNET? ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCZYCH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH 31
Summary 39

Paweł Kocoń: ORGANIZACJA JAKO PAMIĘĆ – ROLA PAMIĘCI SPOŁECZNEJ W KONSTYTUOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ 41
Summary 49

Barbara Kos, Łukasz Kosobucki: E-KARTA JAKO INSTRUMENT ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM MIEJSKIM NA PRZYKŁADZIE MIASTA RYBNIK 51
Summary 62

Teresa Kraśnicka, Wojciech Głód: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WŁADZ SAMORZĄDOWYCH – WYNIKI BADAŃ 63
Summary 75

Anna Lipka, Małgorzata Król: KREATYWNOŚĆ KAPITAŁU LUDZKIEGO JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ TRANSFORMUJĄCYCH ORGANIZACJE 77
Summary 91

Grzegorz Maciejewski: EKSPLANACYJNE BADANIA KONSUMENCKIEGO RYZYKA TECHNIKĄ IDI 93
Summary 102

Celina M. Olszak, Ewa Ziemba: STRATEGIA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W REGIONIE. ASPEKT E-ADMINISTRACJI 103
Summary 116

Iwona Pawlas: ATRAKCYJNOŚĆ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO JAKO MIEJSCA LOKATY KAPITAŁU ZAGRANICZNEGO NA TLE POZOSTAŁYCH POLSKICH REGIONÓW 117
Summary 129

Adam Polko: TRANSFORMACJA GOSPODARKI CENTRUM MIASTA POPRZEMYSŁOWEGO NA PRZYKŁADZIE ZMIAN ZACHODZĄCYCH W AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ 131
Summary 143

Grzegorz Polok, Katarzyna Burda-Świerz: EDUKACJA ETYCZNA W KONTEKŚCIE PROCESU GOSPODAROWANIA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 145
Summary 155

Sylwia Słupik: CZYSTE TECHNOLOGIE WĘGLOWE – BARIERY I KIERUNKI ROZWOJU 157
Summary 166

Robert Wolny: POLSKI E-KONSUMENT I JEGO ZACHOWANIA NABYWCZE 167
Summary 178