Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | SEDNO |
Format: | |
Ilość stron: | 304 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788379630097 |
Data: | 2025-02-06 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
E-book „Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu” - Wydawca: SEDNO.