pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: SEDNO
Format: pdf
Ilość stron: 304 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788379630097
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).

Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

E-book „Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu” - Wydawca: SEDNO.