pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 245 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788372465504
Data: 2025-02-07
Cena wydawcy: 22.50 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria procesów gospodarczych, rozwój technologii informatycznych, systemy wspomagania kierownictwa, systemy zarządzania wiedzą, hurtownie danych, Business Intelligence, organizacje wirtualne, jak również wykorzystanie technologii internetowych (e-business, e-commerce, e-marketing, e-bankieng, e-learning) i mobilnych (m-business, m-commerce, m-marketing, m-payment) we współczesnych organizacjach. Jej celem jest też wymiana doświadczeń, a przez to podniesienie nowatorstwa rozważań teoretycznych skuteczności prac projektowych i wdrożeniowych. Stwarza tym samym okazję do konfrontacji różnych punktów widzenia na temat złożonych procesów informatyzacji zachodzących w polskiej rzeczywistości. Sprzyja integracji przedstawicieli nauki z przedsiębiorstwami, bankami, twórcami oprogramowania, a w konsekwencji do podejmowania wspólnych badań i wdrożeń. Jest też okazją do przeglądu bieżących trendów w rozwoju informatyki w kraju i na świecie, tj. popularnych technologii, nowych klas produktów czy możliwości zastosowania sieci Internet i opartych na niej rozwiązań informatycznych dla wsparcia poszczególnych obszarów zarządzania i procesów we współczesnej organizacji.

E-book „Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Spis treści:

WSTĘP 7
TEORETYCZNE PODSTAWY TWORZENIA SWO I STRATEGIE BUDOWY E-BIZNESU 9
Wojciech Fliegner: MODELOWANIE DZIEDZINY BIZNESOWEJ WEDŁUG METODYKI DOMAIN-DRIVEN DESIGN 11
Małgorzata Pańkowska: STRATEGIE INNOWACJI W PROJEKTACH INFORMATYCZNYCH 23
Teresa Porębska-Miąc: ROLA TECHNOLOGII, PROCESÓW I LUDZI W SUKCESIE STRATEGII CRM 33
Jacek Unold: ROZWÓJ METOD POZYSKIWANIA INFORMACJI W CYBERPRZESTRZENI 46
Katarzyna Wojtkiewicz: WYBRANE POSTULATY DOTYCZĄCE METODYKI WDROŻEŃ IT W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PROCESOWO 57
TECHNOLOGIE INTERNETOWE I MOBILNE ORAZ SYSTEMY E-BIZNESU 69
Beata Butryn, Maciej Laska: POŻYCZKI SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NOWA FORMA INWESTOWANIA I POZYSKIWANIA KAPITAŁU W INTERNECIE 71
Robert Kutera, Jadwiga Sobieska-Karpińska: INTEGRACJA ŚRODOWISK KOMUNIKACYJNYCH MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI 82
Joanna Palonka: WPŁYW INTERNETU NA RENTOWNOŚĆ FIRM W BRANŻY 93
Tomasz Parys: TECHNOLOGIE SKRYPTOWE BUDOWY STRON INTERNETOWYCH - ANALIZA ZGODNOŚCI ZE STANDARDAMI W3C NA PRZYKŁADZIE WITRYN WYBRANYCH PRODUCENTÓW MEBLI ŁAZIENKOWYCH 102
Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ZASTOSOWANIE GOOGLE ADWORDS JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCEGO TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ W INTERNECIE 113
Artur Strzelecki: ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW WYSZUKIWARKI INTERNETOWEJ 122
Marek Zborowski: ANALIZA PORÓWNAWCZA WYBRANYCH POLSKICH SERWISÓW INTERNETOWYCH FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGĘ AUDYTU STRON WWW 132
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ROZWIĄZANIA BUSSINESS INTELLIGENCE 143
Dorota Buchnowska: WYKORZYSTANIE NARZĘDZI BUSINESS INTELLIGENCE DO BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW 145
Helena Dudycz: PRZESŁANKI UŻYCIA MAPY POJĘĆ DO PREZENTACJI ONTOLOGII ANALIZY WSKAŹNIKÓW EKONOMICZNYCH 158
Maria A. Mach, Mieczysław L. Owoc: PROBLEM GRANULACJI WIEDZY POCHODZĄCEJ Z RÓŻNYCH ŹRÓDEŁ 168
Mariusz Żytniewski: ONTOLOGIE W SYSTEMACH WIELOAGENTOWYCH 177
REALIZACJA SYSTEMÓW WSPOMAGANIA ORGANIZACJI I ROZWIĄZANIA PRAKTYCZNE W SWO 187
Janina Banasikowska: WYNIKI BADAŃ POZIOMU ROZWOJU ELEKTRONICZNEJ ADMINISTRACJI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 189
Michał Bartnicki: POTENCJAŁ GOSPODARCZY PODREGIONÓW WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W KONFRONTACJI Z WOLUMENAMI PRODUKTOWYMI ORAZ NAKŁADANYMI PLANAMI W BANKU KOMERCYJNYM 200
Przemysław Rusiecki: PROGRAMY AFILIACYJNE ŹRÓDŁEM DYWERSYFIKACJI PRZYCHODÓW W BIURACH PODRÓŻY 211
Przemysław Rusiecki, Michał Lebuda: DOSTĘP DO INFORMACJI KORPORACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE INFOKIOSKU W WYŻSZEJ UCZELNI 223
Jacek Unold, Grzegorz Klimek: MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWAŃ SYSTEMU OPERACYJNEGO GNU/LINUX W PRZEDSIĘBIORSTWIE 235