pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Synergistic Application of Metaphorical and Humorous Elements in Polish and English Advertising Discourse

Autor:

Anna Stwora

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego
Format: pdf
Ilość stron: 455 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788322641712
Data: 2025-02-04
119.90 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Seria: Interdisciplinary Humour Research (2), ISSN 2719-8235
Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej – w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.

E-book „Synergistic Application of Metaphorical and Humorous Elements in Polish and English Advertising Discourse” - Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego. Cena 119.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.