E-book:
Symbolika stosowana w reklamach. Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych
Autor:
Marta Bluszcz

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | E-Bookowo |
Format: | |
Ilość stron: | 110 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788361184096 |
Data: | 2025-02-06 |
12.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.
E-book „Symbolika stosowana w reklamach. Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych” - Wydawca: E-Bookowo. Cena 12.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
WSTĘP
I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich skuteczność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej skuteczność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie skuteczności reklamy w procesie
III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS
I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich skuteczność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej skuteczność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie skuteczności reklamy w procesie
III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS