pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Symbolika stosowana w reklamach. Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: E-Bookowo
Format: pdf
Ilość stron: 110 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788361184096
Data: 2025-02-06
12.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.

Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

E-book „Symbolika stosowana w reklamach. Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych” - Wydawca: E-Bookowo. Cena 12.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP

I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich skuteczność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej skuteczność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie skuteczności reklamy w procesie

III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS