Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Key Text |
Format: | |
Ilość stron: | 264 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788387251383 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią.Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja.
W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
E-book „Strategiczne zarządzanie marketingiem” - Wydawca: Key Text. Cena 14.76 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.