pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Key Text
Format: pdf
Ilość stron: 264 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788387251383
Data: 2025-02-04
14.76 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią.

Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja.

W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

E-book „Strategiczne zarządzanie marketingiem” - Wydawca: Key Text. Cena 14.76 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.