pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Format: mobi, epub
Ilość stron: 103 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788363566449
Data: 2025-02-04
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.

„Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam.

Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, nowy i jakże inny początek.

Małgorzata Leduchowska – autor

E-book „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” - Wydawca: Słowa i Myśli.

Spis treści:


Wstęp

1. Przygotowania do telefonowania
2. Komunikacyjne wskazówki
3. Twój osobisty szablon rozmowy
4. Telesprzedaż relacyjna

Zakończenie – niezbędnik telesprzedaży