Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Format: | |
Ilość stron: | 352 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788323144113 |
Data: | 2024-11-06 |
28.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym poświęcona ocenie potencjału rozwiązań należących do koncepcji smart city w kontekście sektora informacyjnego. Podjęto w niej próbę konceptualizacji idei inteligentnych miast na tle rozważań na temat społeczeństwa informacyjnego oraz istoty partycypacji społecznej, a także zaprezentowano kompleksowy przegląd piśmiennictwa odnoszącego się do koncepcji smart city i obejmującego dorobek różnych dyscyplin naukowych.Dla potrzeb egzemplifikacji przywołanych teorii dokonano przeglądu najbardziej reprezentatywnych projektów smart wdrażanych w wielu obszarach funkcjonowania miasta, realizowanych w zagranicznych i polskich ośrodkach miejskich. Aby odpowiedzieć na pytanie o stopień obecności rozwiązań smart w polityce miejskiej, dokonano badania budżetów partycypacyjnych 10 polskich miast (tzw. europolis) z lat 2012–2018.
E-book „Smart city w przestrzeni informacyjnej” - Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Cena 28.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.