pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Format: mobi, epub
Ilość stron: 238 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788301198008
Data: 2025-04-08
74.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.

Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

E-book „Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 74.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Podziękowania Wydawcy XIV
O Autorce XV

CZĘŚĆ 1 WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ 1
1 Wprowadzenie 4
2 Psychologia podejmowania decyzji 6
3 Do kogo chcesz dotrzeć? 9
4 Kulturowe zawiłości 11
5 Różnice indywidualne 40

CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY 59
6 Podstawowe zasady 62
7 Optymalizacja strony 70
8 Wybór właściwych obrazów 92
9 Psychologia koloru 100
10 Media społecznościowe i obsługa klienta 114
11 Tworzenie perswazyjnych filmów 125

CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE 131
12 Wpływ: wprowadzenie 134
13 Zasady perswazji online 140
14 Zwiększ sprzedaż 166
15 Wycena i wartość 178
16 Łańcuch behawioralny 189

Posłowie 196
Przypisy 197
Indeks nazwisk 233
Indeks rzeczowy 235