
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Format: | mobi, epub |
Ilość stron: | 238 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788301198008 |
Data: | 2025-04-08 |
Opis e-booka:
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
E-book „Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 74.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
O Autorce XV
CZĘŚĆ 1 WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ 1
1 Wprowadzenie 4
2 Psychologia podejmowania decyzji 6
3 Do kogo chcesz dotrzeć? 9
4 Kulturowe zawiłości 11
5 Różnice indywidualne 40
CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY 59
6 Podstawowe zasady 62
7 Optymalizacja strony 70
8 Wybór właściwych obrazów 92
9 Psychologia koloru 100
10 Media społecznościowe i obsługa klienta 114
11 Tworzenie perswazyjnych filmów 125
CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE 131
12 Wpływ: wprowadzenie 134
13 Zasady perswazji online 140
14 Zwiększ sprzedaż 166
15 Wycena i wartość 178
16 Łańcuch behawioralny 189
Posłowie 196
Przypisy 197
Indeks nazwisk 233
Indeks rzeczowy 235