
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Format: | mobi, epub |
Ilość stron: | 190 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788301241421 |
Data: | 2025-04-08 |
49.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
W tej wyjątkowo praktycznej książce kompleksowo i obszernie pokazany jest proces zamykania sprzedaży, od momentu złożenia oferty po samą jej finalizację. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia komunikacyjne do zastosowania, od pojedynczych zwrotów, pytań, po gotowe modele postępowania. Będziesz mógł od razu je zastosować i realnie wpłynąć na polepszenie swoich wyników sprzedażowych.
E-book „Sekrety skutecznego zamykania sprzedaży. Techniki i narzędzia” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 49.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Rekomendacje VII
Wstęp XI
1. Fundamenty skutecznego zamykania sprzedaży 1
2. Kluczowy telefon po wysłaniu oferty – jak go właściwie wykonać? 15
3. Psychologia wyboru – co i jak wpływa na decyzje klienta? 37
4. Kluczowe spotkanie w procesie zamykania sprzedaży – strategie przygotowawcze 73
5. Budowanie zaangażowania na etapie finalizacji – jak prowadzić spotkanie sprzedażowe w praktyce? 87
6. Rozumienie obiekcji klienta – drogowskaz do skutecznego zamykania sprzedaży 129
7. Komunikowanie ceny z perspektywy jej wartości dla klienta 141
8. Sztuka finalizacji, czyli jak skutecznie zakończyć proces sprzedaży? 167
Literatura 173
Podziękowania 175
O autorze 177
Wstęp XI
1. Fundamenty skutecznego zamykania sprzedaży 1
2. Kluczowy telefon po wysłaniu oferty – jak go właściwie wykonać? 15
3. Psychologia wyboru – co i jak wpływa na decyzje klienta? 37
4. Kluczowe spotkanie w procesie zamykania sprzedaży – strategie przygotowawcze 73
5. Budowanie zaangażowania na etapie finalizacji – jak prowadzić spotkanie sprzedażowe w praktyce? 87
6. Rozumienie obiekcji klienta – drogowskaz do skutecznego zamykania sprzedaży 129
7. Komunikowanie ceny z perspektywy jej wartości dla klienta 141
8. Sztuka finalizacji, czyli jak skutecznie zakończyć proces sprzedaży? 167
Literatura 173
Podziękowania 175
O autorze 177