E-book:
Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju
Autor:
Beata Kolny
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 216 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378751311 |
Data: | 2025-02-04 |
29.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.
E-book „Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 29.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
WSTĘP 7
ROZDZIAŁ I. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY JAKO OBIEKT BADAŃ 11
1. Podstawowe charakterystyki rynku usług i czasu wolnego 11
2. Pojęcie i struktura rynku usług zagospodarowujących czas wolny 25
3. Układ przedmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 29
4. Układ podmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 43
ROZDZIAŁ II. METODYCZNE ASPEKTY BADANIA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 57
1. Informacyjne podstawy badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 57
2. Metody badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 68
3. Metodyka zrealizowanych badań własnych 75
ROZDZIAŁ III. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY W POLSCEW LATACH 1999-2011 84
1. Czynniki kształtujące podaż i popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 84
2. Podaż na rynku usług zagospodarowujących czas wolny 108
3. Popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 126
ROZDZIAŁ IV. KONSUMENCI NA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 135
1. Usługi świadczone konsumentom i czynniki warunkujące ich zakup 135
2. Częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania 153
3. Wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny 168
ROZDZIAŁ V. PERSPEKTYWY ROZWOJU RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY DO ROKU 2025 174
1. Kształtowanie się podaży usług i przewidywane zmiany na badanym rynku 174
2. Skłonność Polaków do korzystania z usług 182
3. Szanse i zagrożenia w otoczeniu przedsiębiorstw usługowych 188
ZAKOŃCZENIE 197
Bibliografia 203
Spis rysunków i tabel 217
Aneks 223
ROZDZIAŁ I. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY JAKO OBIEKT BADAŃ 11
1. Podstawowe charakterystyki rynku usług i czasu wolnego 11
2. Pojęcie i struktura rynku usług zagospodarowujących czas wolny 25
3. Układ przedmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 29
4. Układ podmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 43
ROZDZIAŁ II. METODYCZNE ASPEKTY BADANIA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 57
1. Informacyjne podstawy badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 57
2. Metody badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 68
3. Metodyka zrealizowanych badań własnych 75
ROZDZIAŁ III. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY W POLSCEW LATACH 1999-2011 84
1. Czynniki kształtujące podaż i popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 84
2. Podaż na rynku usług zagospodarowujących czas wolny 108
3. Popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 126
ROZDZIAŁ IV. KONSUMENCI NA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 135
1. Usługi świadczone konsumentom i czynniki warunkujące ich zakup 135
2. Częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania 153
3. Wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny 168
ROZDZIAŁ V. PERSPEKTYWY ROZWOJU RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY DO ROKU 2025 174
1. Kształtowanie się podaży usług i przewidywane zmiany na badanym rynku 174
2. Skłonność Polaków do korzystania z usług 182
3. Szanse i zagrożenia w otoczeniu przedsiębiorstw usługowych 188
ZAKOŃCZENIE 197
Bibliografia 203
Spis rysunków i tabel 217
Aneks 223