pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju

Autor:

Beata Kolny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 216 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378751311
Data: 2025-02-04
29.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.

E-book „Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 29.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP 7

ROZDZIAŁ I. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY JAKO OBIEKT BADAŃ 11

1. Podstawowe charakterystyki rynku usług i czasu wolnego 11
2. Pojęcie i struktura rynku usług zagospodarowujących czas wolny 25
3. Układ przedmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 29
4. Układ podmiotowy rynku usług zagospodarowujących czas wolny 43

ROZDZIAŁ II. METODYCZNE ASPEKTY BADANIA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 57

1. Informacyjne podstawy badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 57
2. Metody badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny 68
3. Metodyka zrealizowanych badań własnych 75

ROZDZIAŁ III. RYNEK USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY W POLSCEW LATACH 1999-2011 84

1. Czynniki kształtujące podaż i popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 84
2. Podaż na rynku usług zagospodarowujących czas wolny 108
3. Popyt na usługi zagospodarowujące czas wolny 126

ROZDZIAŁ IV. KONSUMENCI NA RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY 135

1. Usługi świadczone konsumentom i czynniki warunkujące ich zakup 135
2. Częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania 153
3. Wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny 168

ROZDZIAŁ V. PERSPEKTYWY ROZWOJU RYNKU USŁUG ZAGOSPODAROWUJĄCYCH CZAS WOLNY DO ROKU 2025 174

1. Kształtowanie się podaży usług i przewidywane zmiany na badanym rynku 174
2. Skłonność Polaków do korzystania z usług 182
3. Szanse i zagrożenia w otoczeniu przedsiębiorstw usługowych 188

ZAKOŃCZENIE 197
Bibliografia 203
Spis rysunków i tabel 217
Aneks 223