E-book:
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Format: | |
Ilość stron: | 160 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788320826128 |
Data: | 2025-02-06 |
44.90
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu.Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
E-book „Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce” - Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE. Cena 44.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Przedmowa
1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa
1.1. Globalizacja i problem ubóstwa
1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu
1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele
1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu
2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu
2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu
2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu
2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce
2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu
2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu
2.2.1. Rozwój procesów wymiany
2.2.2. Struktura sprzedaży
3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
3.1. Metodyka badania
3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu
3.3. Zachowania konsumentów
3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu
3.3.2. Motywy dokonywania zakupów
3.3.3. Marka Fairtrade
4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu
4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu
4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu
4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu
5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji
5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju
5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich
6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu
6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu
6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel
6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja
6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej
6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Zakończenie
Bibliografia
1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa
1.1. Globalizacja i problem ubóstwa
1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu
1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele
1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu
2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu
2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu
2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu
2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce
2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu
2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu
2.2.1. Rozwój procesów wymiany
2.2.2. Struktura sprzedaży
3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
3.1. Metodyka badania
3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu
3.3. Zachowania konsumentów
3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu
3.3.2. Motywy dokonywania zakupów
3.3.3. Marka Fairtrade
4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu
4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu
4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu
4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu
5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji
5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju
5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich
6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu
6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu
6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel
6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja
6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej
6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Zakończenie
Bibliografia