pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Format: mobi, epub
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375612936
Data: 2025-02-03
Cena wydawcy: 24.90 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
reklamę
internet
Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google Ad Words. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google Ad Words szerokie rzesze klientów.

Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego
O AUTORACH Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.

Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google Ad Words (). Autor książki Google Ad Words w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

E-book „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw” - Wydawca: POLTEXT.