Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Format: | mobi, epub |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375612936 |
Data: | 2025-02-03 |
Opis e-booka:
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:reklamę
internet
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google Ad Words. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google Ad Words szerokie rzesze klientów.
Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego
O AUTORACH Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google Ad Words (). Autor książki Google Ad Words w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.
E-book „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw” - Wydawca: POLTEXT.