pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public relations we współczesnym świecie:. między służbą organizacji i społeczeństwu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 260 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375453195
Data: 2025-04-17
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.

prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

E-book „Public relations we współczesnym świecie:. między służbą organizacji i społeczeństwu” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.