pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public relations w przestrzeni publicznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 192 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378754664
Data: 2025-02-04
19.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.

E-book „Public relations w przestrzeni publicznej” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 19.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 7
Część I
PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY
1. Budowanie wizerunku pracodawcy – idea, metody i narzędzia (Anna Adamus-Matuszyńska) 17
2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding (Małgorzata Dobrowolska, Jagoda Sikora, Justyna Wandasiewicz) 35
3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych (Anna Kmon, Maria Zrałek) 45
4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej (Monika Tkacz, Begoña Echaburu Mulet) 63
Część II
PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ
5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej (Sabina Ostrowska) 77
6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 86
7. Content w roli głównej – analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej (Marta H. Milewska) 104
8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego (Paweł Kocoń) 121
Część III
PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE
9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal (Łukasz Przybysz) 131
10. Risk management in public hospitals in Poland – selected issues (Lidia Kwiecińska-Bożek) 140
11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland – selected problems (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 150
Zakończenie 159
Bibliografia 167
Spis rysunków 187
Spis tabel 189