pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Format: pdf
Ilość stron: 27 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788365682178
Data: 2025-04-28
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków – osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

E-book „Public Relations i marketing w sektorze publicznym” - Wydawca: Humanitas.