E-book:
Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Format: | |
Ilość stron: | 27 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788365682178 |
Data: | 2025-04-28 |
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków – osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.
E-book „Public Relations i marketing w sektorze publicznym” - Wydawca: Humanitas.