pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 320 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378750185
Data: 2025-02-07
40.50 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności.

W monografii omówiono wiele istotnych problemów PR. Pierwsza część jest próbą wskazania nowych obszarów badań i praktyki. W drugiej części opracowania omówione są badania nad wykorzystaniem PR w sferze publicznej. Trzecia część publikacji zawiera zbiór opracowań, które rozprawiają o roli, funkcjach oraz znaczeniu społecznej odpowiedzialności zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak i budowaniu reputacji. Jest to temat dzisiaj ważny, wymagający analizy, aby pogłębić zrozumienie CSR w praktyce biznesowej i działalności publicznej. Każde badania, które wyjaśniają fenomen społecznej odpowiedzialności pozwalają na rozwój tak praktyki, jak i teorii.

Doskonalenie komunikowania, uwzględnianie nowych możliwości i sposobów budowania relacji oraz wymogi profesjonalnego PR to główne wyzwania dzisiejszego public relations. Autorzy monografii podejmują próbę zmierzenia się z tymi wyzwaniami poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, budując modele i analizując funkcjonowanie praktyki public relations.

E-book „Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 40.50 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 7

Część I. NOWE WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO PUBLIC RELATIONS 9
Anna Adamus-Matuszyńska: ZINTEGROWANE PODEJŚCIE DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYZWANIEM DLA PUBLIC RELATIONS 11
Dorota Babś, Jacek Trębecki: NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNYCH NA PRZYKŁADZIE CALL CENTER LINI LOTNICZYCH 32
Paweł Kocoń; Radosław Molenda: PAMIĘĆ JAKO PSYCHOLOGICZNA DETERMINANTA POWSTAWANIA WIZERUNKU INSTYTUCJI 55
Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA 72
Anna Lubecka: DYPLOMACJA OBYWATELSKA – NOWE NARZĘDZIE BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY: PRZYKŁAD TYSKIEGO BROWARU KSIĄŻĘCEGO (KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.) 91

Część II. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 103
Monika Bogdał: RZĄDOWE PUBLIC RELATIONS W OBLICZU JAPOŃSKIEGO KRYZYSU NUKLEARNEGO 105
Krzysztof Gołata: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PRODUCT PLACEMENT DO BUDOWANIA WIZERUNKU MIAST I REGIONÓW 122
Sebastian Twaróg: KSZTAŁTOWANIE RELACJI JEDNOSTEK PUBLICZNEJ SŁUŻBY KRWI W POLSCE Z POTENCJALNYMI DAWCAMI KRWI. UWAGI NA TLE DOŚWIADCZEŃ EUROPEJSKICH 136
Maria Kotas, Lidia Kwiecińska-Bożek: STRATEGIA KOMUNIKOWANIA Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA NA PRZYKŁADZIE OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO W KATOWICACH S.P.Z.O.Z 151
Hanna Saryusz-Wolska, Martyna Wronka: INFORMACJA KIEROWANA DO PACJENTA JAKO ISTOTNY ELEMENT PUBLIC RELATIONS PODMIOTÓW LECZNICZYCH 168

Część III. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKO STRATEGIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU 183
Małgorzata Dobrowolska: CSR Z DOŚWIADCZEŃ LOKALNEGO PRZEDSIĘBIORCY 185
Katarzyna Dyaczyńska, Karolina Szymaniec: POWIĄZANIA PUBLIC RELATIONS, ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ I SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W KONTEKŚCIE ANALIZY INTERESARIUSZY. DOŚWIADCZENIA PUBLICZNEGO SEKTORA OCHRONY ZDROWIA 211
Michał Kapias, Grzegorz Polok: KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO NA PODSTAWIE ANALIZY AKSJOLOGICZNEJ WYBRANYCH KODEKSÓW ETYCZNYCH 232
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: ZACHOWANIE PAMIĘCI SPOŁECZNEJ JAKO WYRAZ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI 260
Janusz Kroik, Piotr Kubiński: WIZERUNKOWY KONTEKST STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 270
Grzegorz Zasuwa: PROGRAMY SPOŁECZNE JAKO PRZEJAW STRATEGII ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FIRM Z BRANŻY FINANSOWEJ 283

TYTUŁEM PODSUMOWANIA 297
BIBLIOGRAFIA 301
INFORMACJA O AUTORACH 319