pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie, metody, badania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: pdf
Ilość stron: 200 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788382941128
Data: 2025-04-15
20.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień, skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach.

E-book „Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie, metody, badania” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 20.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.