pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Format: pdf
Ilość stron: 180 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788376419206
Data: 2025-04-15
38.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Zaradność człowieka w warunkach kryzysu jest szczególnie ciekawym przedmiotem badań psychologicznych, ponieważ jest wyrazem zdolności człowieka do przekraczania barier i granic do pokonywania własnych słabości, odkrywania w sobie nieznanych źródeł siły i pomysłowości. To jakby zaradność wyższej próby, ponieważ zachowanie się człowieka jest wystawione na próbę w związku ze wzrostem ryzyka straty większej niż by to miało miejsce w sytuacji normalnej.

Lektura szkiców psychologicznych powinna być przydatna do nowych przemyśleń, rozważań, a może także pomysłów badawczych, nie tylko w kręgu psychologów. Jest ona adresowana do odbiorców zatroskanych i zaniepokojonych narastaniem negatywnych zjawisk, które wymagają reakcji nietypowych, twórczych, angażujących zasoby człowieka, z których on sam często nie zdaje sobie sprawy.

E-book „Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne” - Wydawca: Difin. Cena 38.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp
Zofia Ratajczak

1. Kryzys jako źródło motywacji do zachowań przedsiębiorczych
Zofia Ratajczak

2. Informacje medialne o kryzysie gospodarczym a postawa przedsiębiorcza
Dominika Ochnik

3. Koszty psychologiczne doświadczania kryzysu ekonomicznego przez przedsiębiorców
Aleksandra Dembińska

4. Lojalność osób przedsiębiorczych w sytuacji zagrożenia
Renata Rosmus

5. Twórczość i przedsiębiorczość jako czynniki skuteczności działania  w sytuacjach kryzysowych na przykładzie biografii  Marii Skłodowskiej-Curie
Grażyna Mendecka

6. O przedsiębiorczych sposobach radzenia sobie z kryzysami o charakterze ekonomicznym i organizacyjnym
Justyna Dubiel

7. Kryzys wejścia na rynek pracy a przedsiębiorczość studencka
Elżbieta Turska

8. Kreowanie zachowań przedsiębiorczych w warunkach kryzysu ekonomicznego. O dobrych rozwiązaniach w projektach europejskich
Marta Stasiła-Sieradzka, Elżbieta Turska

Zakończenie