Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego |
Format: | |
Ilość stron: | 416 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788380185746 |
Data: | 2025-02-06 |
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
W założeniu autora publikacja jest analizą postaw przedsiębiorców, ich wyborów, decyzji, a zarazem wnikanie w relacje przedsiębiorcy – instytucje formalne i szukanie odpowiedzi na pytanie o to jak firmy rodzinne radzą sobie w zastanym otoczeniu instytucjonalnym w Polsce, oraz o to jak rozwiązania legislacyjne i relacje przedsiębiorca-instytucje wpływają na przyszłych adeptów sztuki przedsiębiorczości, a także, jaka jest siła marek firm prowadzonych przez przedsiębiorców. Publikacja ta nie wyczerpuje tematu i nie rości sobie do tego miana żadnych praw. Jest tylko jednym ze spojrzeń na to skomplikowane i mało zbadane, w dalszym ciągu, zjawisko.
E-book „Przedsiębiorcy w Polsce w latach 1989-2019” - Wydawca: Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.