pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 230 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378751243
Data: 2025-02-07
30.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.

E-book „Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 30.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WPROWADZENIE 7

1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU ( Włodzimierz Rudny ) 11

1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych elementów 11
1.2. Sieć jako źródło zasobów 30
1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci 32
1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej 42

2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH ( Anna Kwiecień ) 48

2.1. Relacje jako element struktur sieciowych 48
2.2. Intencje tworzenia relacji 58
2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne 62
2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci 72

3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ ( Katarzyna Żak ) 80

3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej 80
3.2. Determinanty budowania relacji z klientem 90
3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym 106
3.4. Zarządzanie portfelem klientów 115
3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki 127

4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI ( Paweł Kosiń ) 136

4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki 136
4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej 141
4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny ) 145
4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej 152
4.5. Intensywność związków sieciowych 159
4.6. Mierniki efektywności działalności w sieci 165

5. WYKORZYSTANIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI ( Barbara Woźniak-Sobczak ) 177

5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej 177
5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej 190
5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej 198
5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej 200

PODSUMOWANIE 207
BIBLIOGRAFIA 211
SPIS RYSUNKÓW 227
SPIS TABEL 229