pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Format: mobi, epub
Ilość stron: 63 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380831629
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
Na ile social media są nadal social?
Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

E-book „Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego” - Wydawca: Novae Res.