Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych
Marcin Komańda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 110 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378756897 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.
E-book „Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 10.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta 28
Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 34
2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych 47
Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw 58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta 63
Zakończenie 73
Bibliografia 79
Spis rysunków 93
Spis tabel 95
Załączniki 97