POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Na przykładzie rynków Azjatyckiego i Afrykańskiego
Jerzy Pietrucha
![POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/623000/potencjal-relacyjny-polskich-przedsiebiorstw-w-kontekscie,623451-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Format: | |
Ilość stron: | 202 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788380306806 |
Data: | 2025-02-07 |
Opis e-booka:
Ekspansja zagraniczna to naturalny etap rozwoju przedsiębiorstwa. Wybór strategii wejścia na nowe, dynamicznie zmieniające się rynki, może być wyzwaniem pełnym niepewności i ryzyka. Jak świadomie podjąć tę decyzję? Odpowiedź tkwi w potencjale relacyjnym – sieci relacji, które przedsiębiorstwo buduje z kluczowymi interesariuszami.W najnowszej publikacji Oficyny Wydawniczej SGH p.t. „POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Przykład rynków azjatyckiego i afrykańskiego”, dr inż. Jerzy Pietrucha przedstawia unikalny model wyboru strategii wejścia na rynki wschodzące oparty na potencjale relacyjnym przedsiębiorstwa, uwzględniając bariery i przesłanki internacjonalizacji, interesariuszy zewnętrznych oraz atrybuty potencjału relacyjnego. Publikacja to przede wszystkim praktyczny przewodnik, który może pomóc przedsiębiorcom i menedżerom zrozumieć, jak relacje z lokalnymi partnerami, klientami i instytucjami otoczenia biznesu mogą stać się kluczem do sukcesu.
Dowiedz się, jaka strategia jest najlepsza dla Twojej firmy, poznaj potencjalne bariery.
Ta książka to źródło wiedzy dla przedsiębiorców, menedżerów, studentów zarządzania oraz doradców i konsultantów zainteresowanych ekspansją na rynki wschodzące.
Sięgnij po tę książkę i otwórz drzwi do sukcesu na rynkach Azji i Afryki!
E-book „POTENCJAŁ RELACYJNY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ICH EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODZĄCE. Na przykładzie rynków Azjatyckiego i Afrykańskiego” - Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Cena 40.60 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
1. RELACYJNY POTENCJAŁ PRZEDSIĘBIORSTWA
1.1. Od zasobowej do relacyjnej orientacji strategicznej
1.2. Pojęcie i struktura potencjału relacyjnego
1.3. Determinanty kształtowania relacji międzyorganizacyjnych
1.4. Dynamika potencjału relacyjnego przedsiębiorstwa
2. EKSPANSJA PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI ROZWIJAJĄCE SIĘ W KONTEKŚCIE ICH POTENCJAŁU RELACYJNEGO
2.1. Istota i cechy rynków wschodzących
2.2. Przesłanki wejścia przedsiębiorstw na rynki wschodzące
2.3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki rozwijające się
2.4. Determinanty wyboru strategii wejścia na rynek zagraniczny
2.5. Potencjał relacyjny przedsiębiorstwa a decyzja o wejściu na rynek wschodzący
3. METODYKA BADAŃ
3.1. Specyfika rynków azjatyckiego i afrykańskiego
3.2. Cele i zakres badań
3.3. Metodyka badań ankietowych
4. POTENCJAŁ RELACYJNY W EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI AZJATYCKI I AFRYKAŃSKI – WYNIKI BADAŃ
4.1. Uwarunkowania i cechy rynków wschodzących Azji i Afryki
4.2. Przesłanki ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki wschodzące – motywy i bariery
4.3. Typy strategii wejścia na rynki wschodzące w polskich przedsiębiorstwach
4.4. Ocena potencjału relacyjnego polskich przedsiębiorstw w kontekście ich ekspansji zagranicznej
4.5. Wpływ potencjału relacyjnego na ekspansję zagraniczną polskich przedsiębiorstw – model wyboru strategii wejścia na rynek wschodzący
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL