pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydział Zarządzania UW
Format: pdf
Ilość stron: 291 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788363962289
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości. Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia

E-book „Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne” - Wydawca: Wydział Zarządzania UW.