Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne
Mariusz Trojanowski
![Postawy konsumentów wobec sprzedaży - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/622000/postawy-konsumentow-wobec-sprzedazy-wysylkowej-w-polsce,622703-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydział Zarządzania UW |
Format: | |
Ilość stron: | 291 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788363962289 |
Data: | 2025-02-06 |
Opis e-booka:
Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości. Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia
E-book „Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne” - Wydawca: Wydział Zarządzania UW.