Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków
Milena Ratajczak-Mrozek
![Podstawy marketingu. Zadania i - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/621000/podstawy-marketingu-zadania-i-studia-przypadkow-milena,621513-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Format: | |
Ilość stron: | 126 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788382110111 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.
Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.
Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią doskonałą okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.
E-book „Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków” - Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 12.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.