pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

Autor:

Milena Ratajczak-Mrozek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format: pdf
Ilość stron: 126 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788382110111
Data: 2025-02-04
12.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.

Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.

Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.

Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią doskonałą okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.

E-book „Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków” - Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 12.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.