pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Format: pdf
Ilość stron: 96 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378146650
Data: 2025-02-06
23.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.

Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dó zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.

E-book „Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Cena 23.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.