
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
Format: | |
Ilość stron: | 96 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378146650 |
Data: | 2025-02-06 |
23.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dó zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.
E-book „Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Cena 23.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.