pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Autor:

Katarzyna Rupik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 416 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378751229
Data: 2025-02-04
43.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

E-book „Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 43.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP 7
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19
1.1. Istota planowania 20
1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22
1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30
1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37
1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39
1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46
1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56
1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58
1.3.2. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 65
1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89
2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90
2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 92
2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103
2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122
2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123
2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144
2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162
2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 162
2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171
2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199
3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203
3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204
3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224
3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249
3.2. Parametry i ocena rzetelności modelu 272
Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292
4.1. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 295
4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 295
4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 308
4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315
4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323
4.2.1. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324
4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330
4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336
4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337
4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347
ZAKOŃCZENIE 367
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377
BIBLIOGRAFIA 391
SPIS RYSUNKÓW 409
SPIS TABEL 413