pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe E Book
Format: pdf
Ilość stron: 200 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788365817334
Data: 2025-02-04
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej. Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.

Opis stanowi fragment Wstępu

E-book „Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej” - Wydawca: Naukowe E Book.