E-book:
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Autor:
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe E Book |
Format: | |
Ilość stron: | 200 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788365817334 |
Data: | 2025-02-04 |
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej. Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.Opis stanowi fragment Wstępu
E-book „Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej” - Wydawca: Naukowe E Book.