Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Rory Sutherland
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Format: | mobi, epub |
Ilość stron: | 368 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788382315165 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄTa przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.
Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.
— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
— Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eve DDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
E-book „Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów” - Wydawca: MT Biznes. Cena 74.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Przedmowa |17
1. Teoria decyzji
Zrozumienie przyczyn zachowań konsumentów |25
2. Chwila prawdy
Odkodowanie decyzji zakupowych |65
3. Odkodowanie interfejsu
Jak autopilot postrzega punkty styku |101
4. Optymalizacja ścieżki zakupowej
Interfejs decyzyjny ma znaczenie |169
5. Cele
Ważne czynniki decyzji zakupowych |213
6. Od pozycjonowania do punktów styku
Wprowadzanie wartości w życie |267
7. Analizy przypadków
Ferrero Duplo – sukces może być zaplanowany |329
Zwiększanie istotności marki w czasach pandemii COVID-19 |329
Uwagi końcowe |349
Polecana lektura |351
O Autorze |367