
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 150 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375454109 |
Data: | 2025-04-08 |
25.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
E-book „Obszary badań wizerunku” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.