pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Obszary badań wizerunku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 150 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375454109
Data: 2025-04-08
25.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

E-book „Obszary badań wizerunku” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.