pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

O Zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Format: pdf
Ilość stron: 238 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380305816
Data: 2025-02-04
35.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

W prezentowanej monografii koncentrujemy się na mieszanym nurcie rozważań na temat wartości, to jest: ekonomicznym, finansowym, zarządczym i marketingowym znaczeniu wartości. Wynika to z różnorodnych zainteresowań pracowników Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Do napisania tej książki skłoniły Autorów prowadzone badania i zgromadzone refleksje z lat 2019–2021 – kiedy mieliśmy do czynienia za zmianą gospodarek, firm i konsumentów. Jako ekonomiści chcieliśmy przedstawić różne punkty widzenia (na poziomach analizy makro- i mikroekonomicznej), wnieść swój wkład do dyskusji definicyjnych i teoretycznych, nakreślić pola badawcze oraz dalsze kierunki studiów. Szukamy interdyscyplinarności w podejściu do wartości – ponieważ tego wymaga dzisiejsza realność. To główny cel naszych rozważań – zaprezentować, jak wartości przenikają pomiędzy podejściem ekonomicznym i zarządczym, przy uwzględnieniu wartości w ich wymiarze społecznym i psychicznym. Przedstawiamy obecny stan wiedzy i zadajemy pytania o przyszłość – dla firm, menedżerów i interesariuszy, dla konsumentów. Wiele z nich pozostanie zapewne bez odpowiedzi, pozostawiając niedosyt – jednakże tak postrzegamy rolę nauki – czasami warto otworzyć drzwi i zaprosić do innego świata. O nim właśnie piszemy.

E-book „O Zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu” - Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP



Rozdział 1

WARTOŚĆ W UJĘCIU FINANSOWYM A WARTOŚĆ W UJĘCIU SPOŁECZNYM. KONWERGENCJA CZY ANTYNOMIA?

Tomasz J. Dąbrowski



Rozdział 2

WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH PANDEMII COVID-19

Magdalena Mikołajek-Gocejna



Rozdział 3

DESTRUKCJA WARTOŚCI BANKÓW A PANDEMIA

Karol Molski



Rozdział 4

ZMIANA MIEJSCA NOTOWANIA SPÓŁKI NA GPW W WARSZAWIE A EFEKT NIEDOWARTOŚCIOWANIA

Dorota Podedworna-Tarnowska



Rozdział 5

ZRÓWNOWAŻONY ŚLAD CYFROWY A TWORZENIE WARTOŚCI BIZNESOWYCH Z DANYCH

Wojciech Kurowski



Rozdział 6

METODY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM A KREOWANIE WARTOŚCI ORGANIZACJI

Mariusz Strojny



Rozdział 7

BADANIA MODELI KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH UWARUNKOWAŃ I ICH WPŁYWU NA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ

Wojciech Budzyński



Rozdział 8

DESIGN THINKING JAKO TWÓRCZY PROCES BUDOWANIA WARTOŚCI

Rafał Kasprzak



Rozdział 9

DZIAŁANIA CSR JAKO WARTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI – WARTOŚĆ KLIENTA I WARTOŚĆ DLA KLIENTA

Alicja Krzepicka



Rozdział 10

CZAS WOLNY W TWORZENIU WARTOŚCI DLA KLIENTA – UJĘCIE MIĘDZYGENERACYJNE

Małgorzata Bombol, Michał Lutostański



UWAGI KOŃCOWE