pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Format: pdf
Ilość stron: 188 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788372592613
Data: 2025-02-04
34.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.

E-book „Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych” - Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. Cena 34.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.