E-book:
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych
Autor:
Grzegorz Wesołowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie |
Format: | |
Ilość stron: | 188 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788372592613 |
Data: | 2025-02-04 |
34.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.
E-book „Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych” - Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. Cena 34.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.