Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Małgorzata Łosiewicz

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Gdańskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 482 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378659716 |
Data: | 2025-04-16 |
Opis e-booka:
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
E-book „Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.