pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego
Format: pdf
Ilość stron: 482 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378659716
Data: 2025-04-16
35.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

E-book „Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.