pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe E Book
Format: pdf
Ilość stron: 519 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366800175
Data: 2025-04-16
35.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem
jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni,
a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem
ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy
mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną.

Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.

E-book „Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.” - Wydawca: Naukowe E Book. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.