
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe E Book |
Format: | |
Ilość stron: | 519 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788366800175 |
Data: | 2025-04-16 |
35.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celemjest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni,
a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem
ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy
mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną.
Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.
E-book „Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.” - Wydawca: Naukowe E Book. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.