Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 104 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378756941 |
Data: | 2025-02-06 |
Opis e-booka:
Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.
E-book „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 9.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Rozdział 1
ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w skuteczny real time marketing (Jakub Kubasik) 15
1.1. Nowoczesna promocja w formie real time marketingu 16
1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową 19
1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys? 26
Rozdział 2
Nowe trendy konsumenckie − możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska) 29
2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów 30
2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru przez konsumentów 33
2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów 36
2.4. Skuteczna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich 40
Rozdział 3
Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek) 43
3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych 44
3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji 47
3.3. Istota i klasyfikacja social mediów 48
3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP 51
Rozdział 4
Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś) 55
4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers 56
4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia mobilne 60
4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji mobilnych 62
Rozdział 5
Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik) 67
5.1. Nowe media, nowy konsument, nowy marketing 67
5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku 68
5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie 70
5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować? 74
Rozdział 6
Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przyjazna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak) 79
6.1. Dostępność dla osób głuchych – stan obecny 81
6.2. Nieobecność dostępności w marketingu i informacji 84
Bibliografia 89
Spis rysunków 99
Spis tabel 99
Spis zdjęć 99
Informacja o autorach 101