E-book:
Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu
Autor:
Henryk Mruk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Impetus |
Format: | |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788397282902 |
Data: | 2025-03-19 |
Cena wydawcy: 59.99 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku.Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe.
E-book „Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu” - Wydawca: Impetus .