pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu

Autor:

Henryk Mruk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Impetus
Format: pdf
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788397282902
Data: 2025-03-19
Cena wydawcy: 59.99 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku.

Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe.

E-book „Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu” - Wydawca: Impetus .