Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Politechnika Częstochowska |
Format: | |
Ilość stron: | 151 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788371938238 |
Data: | 2025-02-04 |
14.79
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Jednym z narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na wczesne ostrzeganie przed zagrożeniami jest monitoring finansowy, który cechuje proces ciągłego i aktywnego zarządzania oparty na pełnej i kompleksowej analizie sytuacji przedsiębiorstwa, antycypujący pojawiające się ograniczenia, zagrożenia i bariery funkcjonowania oraz rozwoju zarówno wewnątrz, jak i w otoczeniu. Monografia jest adresowana do wszystkich, którzy pragną poszerzyć wiedzę o zasobach informacyjnych przedsiębiorstw, narzędziach wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami na bazie skutecznego monitoringu finansowego.W publikacji przedstawiono rozważania na temat monitoringu finansowego i jego roli w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz podjęto próbę wskazania zadań monitoringu istotnych dla informacyjnego wspomagania zarządzania. Wyeksponowano problemy metodyczne w systemie monitoringu finansowego przedsiębiorstw. Zaakcentowano problematykę ryzyka w monitoringu działalności przedsiębiorstw i przyszłości monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw. Przedstawiono wyniki własnych badań empirycznych z zakresu monitoringu finansowego przedsiębiorstw.
E-book „Monitoring finansowy w zarządzaniu przedsiębiorstwem” - Wydawca: Politechnika Częstochowska. Cena 14.79 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Rozdział 1
Istota monitoringu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Pojęcie monitoringu i jego rodzaje
1.2. Rola i zadania monitoringu w działalności współczesnych przedsiębiorstw
1.3. Monitoring w informacyjnym wspomaganiu zarządzania przedsiębiorstwem
Rozdział 2
Problemy metodyczne w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
2.1. Wskaźniki w systemie monitoringu, metodyka
2.2. Sprawozdawczość finansowa i niefinansowa a monitoring działalności przedsiębiorstwa
2.3. Metodologia skutecznego monitoringu – zagadnienia wybrane
Rozdział 3
Monitoring działalności przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych, studia przypadków
3.1. Wskaźnik syntetyczny W monitoringu przedsiębiorstwa
3.2. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelach E.I. Altmana
3.4 Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu E. Mączyńskiej i M. Zawadzkiego
3.5. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu J. Gajdki i D. Stosa
3.6. Monitoring działalności przedsiębiorstwa z zastosowaniem modelu A. Hołdy
3.7. Analiza logitowa w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
3.8. Monitoring efektywności sektorów w latach 2015-2019
Rozdział 4
Monitoring działalności przedsiębiorstw z uwzględnieniem ryzyka. Przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw (zagadnienia wybrane)
4.1. Ryzyko w monitorowaniu działalności przedsiębiorstw
4.2. Wskaźniki pomiaru dokonań w monitoringu z uwzględnieniem ryzyka finansowego
4.3. Sprawozdania pro forma, przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw
Podsumowanie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Istota monitoringu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Pojęcie monitoringu i jego rodzaje
1.2. Rola i zadania monitoringu w działalności współczesnych przedsiębiorstw
1.3. Monitoring w informacyjnym wspomaganiu zarządzania przedsiębiorstwem
Rozdział 2
Problemy metodyczne w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
2.1. Wskaźniki w systemie monitoringu, metodyka
2.2. Sprawozdawczość finansowa i niefinansowa a monitoring działalności przedsiębiorstwa
2.3. Metodologia skutecznego monitoringu – zagadnienia wybrane
Rozdział 3
Monitoring działalności przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych, studia przypadków
3.1. Wskaźnik syntetyczny W monitoringu przedsiębiorstwa
3.2. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelach E.I. Altmana
3.4 Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu E. Mączyńskiej i M. Zawadzkiego
3.5. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu J. Gajdki i D. Stosa
3.6. Monitoring działalności przedsiębiorstwa z zastosowaniem modelu A. Hołdy
3.7. Analiza logitowa w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
3.8. Monitoring efektywności sektorów w latach 2015-2019
Rozdział 4
Monitoring działalności przedsiębiorstw z uwzględnieniem ryzyka. Przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw (zagadnienia wybrane)
4.1. Ryzyko w monitorowaniu działalności przedsiębiorstw
4.2. Wskaźniki pomiaru dokonań w monitoringu z uwzględnieniem ryzyka finansowego
4.3. Sprawozdania pro forma, przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw
Podsumowanie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków