E-book:
Mody w kulturze i literaturze popularnej

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Format: | |
Ilość stron: | 428 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788324215843 |
Data: | 2025-04-16 |
14.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
„Popkultura jest jak moda – wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty. Literatura i kultura popularna pojawiają się jako proces społecznej selekcji, którego kierunek wynika z ogólnego kierunku »wspólnotowego smaku«. Ów stadny gust jest wyrażany i reprodukowany właśnie w modzie. To podstawowa kategoria estetyczna, która mówi najwięcej o zbiorowych upodobaniach, widocznych żądzach i uśpionych instynktach”.
E-book „Mody w kulturze i literaturze popularnej” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 14.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.