pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie. Przypadek sektora biopaliw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Format: pdf
Ilość stron: 116 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788381564724
Data: 2025-02-04
27.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Praca składa się z czterech rozdziałów. Przeprowadzona w dwóch pierwszych rozdziałach analiza piśmiennictwa stanowiła podstawę opracowania teoretycznego modelu sukcesu w rozdziale trzecim i weryfikacji założeń modelowych w rozdziale czwartym.

W rozdziale pierwszym omówiono istotę i rodzaje innowacji, przedstawiono wybrane modele procesu innowacji, scharakteryzowano także niektóre modele przedsiębiorczości oraz model przedsiębiorczości korporacyjnej i innowacji. Wskazano tym samym możliwości i potrzebę analizy procesu innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości.

W rozdziale drugim zaprezentowano wybrane badania nad przyczynami sukcesu przedsiębiorstwa i scharakteryzowano niektóre prace nad sukcesem innowacji i okolicznościami, które go poprzedzają. Wykazano tym samym zasadność dalszych poszukiwań w obszarze czynników sukcesu innowacji.

W rozdziale trzecim opisano koncepcję możliwości przedsiębiorczych, koncepcję aktywności przedsiębiorczej i koncepcję adaptacyjnego podejścia do zarządzania projektami. W tym samym rozdziale scharakteryzowano gotowość do zmian, kompetencje do ich wprowadzania oraz rolę menedżerów średniego szczebla w procesie innowacji. Tu także zdefiniowano zmienne modelu oraz teoretyczne zależności między nimi.

W rozdziale czwartym przedstawiono założenia badania empirycznego i jego metodykę, zaprezentowano wyniki konfirmacyjnej analizy czynnikowej i modelowania równań strukturalnych oraz model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie.

E-book „Model sukcesu innowacji w przedsiębiorstwie. Przypadek sektora biopaliw” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Cena 27.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.