pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format: pdf
Ilość stron: 188 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788382110241
Data: 2025-02-04
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

E-book „Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym” - Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.1.1. Zadania strony głównej
4.1.2. Struktura strony głównej
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja produktu
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Merchandising in offline and online retail (Summary)