Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 162 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378757207 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Publikacja zawiera wieloaspektową refleksję nad rolą mediów regionalnych w kształtowaniu właściwych postaw obywatelskich, będących determinantą tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim. Prezentowana pozycja wydawnicza jest efektem projektu badawczego realizowanego w Kolegium Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, skoncentrowanego na roli środków masowego przekazu w kształtowaniu postaw obywateli, przyczyniających się do właściwie realizowanej polityki regionalnej. Rezultaty rozważań o charakterze interdyscyplinarnym mogą być przydatne zarówno w edukacji, jak i w zarządzaniu województwem śląskim na różnych jego szczeblach.
E-book „Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Streszczenia rozdziałów 9
Rozdział 1
Media w procesie kształtowania postaw obywatelskich (Zbigniew Widera) 13
Rozdział 2
Wykorzystanie samorządowych mediów internetowych w procesach budżetu partycypacyjnego przez gminy Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (Jakub Parnes) 29
Rozdział 3
„Dziennik Zachodni” w procesie kształtowania postaw obywatelskich (Teresa Semik) 54
Rozdział 4
Rola mediów katolickich w stymulowaniu polityki w regionie na przykładzie „Gościa Niedzielnego” z okresu międzywojennego w województwie śląskim (Rafał Śpiewak) 71
Rozdział 5
„Kalendarz Trzech Religii” jako narzędzie współpracy międzykulturowej i międzyreligijnej Miasta Katowice (Aleksandra Pethe) 103
Rozdział 6
„Telewizyjny Klub Globtrotera” jako przykład realizacji polityki regionalnej województwa śląskiego na antenie Telewizji Katowice (Aleksandra Fudala-Barańska) 120
Rozdział 7
Inspirujący wpływ radia – fenomen DYKTANDA Krystyny Bochenek na antenie regionalnej i ogólnopolskiej
(Anna Musialik-Chmiel) 135
Zakończenie 155
Informacja o autorach 157