E-book:
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Śląskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 158 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788322631508 |
Data: | 2025-04-28 |
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie.(ze Wstępu)
E-book „Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2” - Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego.
Spis treści:
Spis treści
Wstęp / 9
Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: Nowe media – zmiana społeczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153
Wstęp / 9
Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: Nowe media – zmiana społeczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153