pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego
Format: pdf
Ilość stron: 158 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788322631508
Data: 2025-04-28
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie.

(ze Wstępu)

E-book „Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2” - Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego.

Spis treści:

Spis treści

Wstęp / 9

Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: Nowe media – zmiana społeczna? / 115

Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153