pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Roster
Format: epub, mobi, pdf
Ilość stron: 164 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788394373764
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.

Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!

E-book „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” - Wydawca: Roster.