Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Justyna Matysiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 258 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378752127 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.
E-book „Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Cena 26.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne 12
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12
2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja 22
3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy 32
3.1. Rodzaje oferowanych usług 38
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41
3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42
4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 43
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 47
Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe 57
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57
2. Proces usieciowienia w sferze usług 65
3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 87
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 105
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127
2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych 133
2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym 140
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych 164
1. Organizacja i metodyka badań własnych 164
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych 168
3. Studium przypadku – dobór przypadków 184
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187
3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192
4. Techniki gromadzenia danych 196
5. Techniki analizy danych 197
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych 197
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200
7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych – wyniki badań bezpośrednich 201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych 220
Zakończenie 226
Bibliografia 231
Spis rysunków 252
Spis tabel 254
Aneks 256