Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Jana Kochanowskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 182 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788371338212 |
Data: | 2025-02-03 |
Opis e-booka:
Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dó konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością trafnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu produktu.W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Oprócz klasycznego zestawu elementów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych oraz zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych.
Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów organizacji. Może być także przydatna studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności.
Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.
E-book „Marketing mix of food industry enterprises.” - Wydawca: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.