pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing mix of food industry enterprises.

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
Format: pdf
Ilość stron: 182 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788371338212
Data: 2025-02-03
Cena wydawcy: 11.50 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dó konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością trafnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu produktu.

W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Oprócz klasycznego zestawu elementów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych oraz zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych.

Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów organizacji. Może być także przydatna studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności.

Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.

E-book „Marketing mix of food industry enterprises.” - Wydawca: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.